Ενημερωτικό 26-9-11

2012-09-13 21:27

Ιάκωβος Γ. Μπριλής                                                  ΧΙΟΣ  26-9-11

       Μαθηματικός   

Αιρετός ΠΥΣΔΕ ΧΙΟΥ

Τηλ 6936927470

Email. brilis@chi.forthnet.gr

 

                                       ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ

                           ( δεύτερο κατά σειρά για τις τοποθετήσεις)

Συνάδελφοι,

σχετικά με τις ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ   γνωρίζετε ότι εξέδωσα ήδη το  ενημερωτικό δελτίο της 20-9-11. Μέχρι τώρα  να ξέρετε ότι η διαδικασία δεν ολοκληρώθηκε πλήρως. 

Σήμερα ωστόσο διαβάσατε το ενημερωτικό δελτίο της 25-9-11 του συναδέλφου αιρετού στο ΠΥΣΔΕ Χίου κ. Ν. Ξυλά βάσει του οποίου πρέπει να τοποθετηθώ  και να εκθέσω και τις απόψεις και το σκεπτικό μου  στις  συνεδριάσεις του ΠΥΣΔΕ.

 

Επαναλαμβάνω ότι στην Αθήνα στις 7-9-11 που πήγαμε με τον κ. Σταυρινούδη  ενδιαφερθήκαμε να μάθουμε πώς γίνονται οι τοποθετήσεις κάτι που το είχαμε ως ερώτημα και της ίδιας της κ. Διευθύντριας Δ.Ε. που ήθελε να ξέρει τι λέει και η συνδικαλιστική ηγεσία (και τι ακολουθείται πιο γενικά Πανελλαδικά). Αφού λοιπόν  μάθαμε ότι γίνονται διαφορετικά οι τοποθετήσεις απ΄ότι λέγαμε στη Χίο,   πήραμε επιτόπου τηλέφωνο την κ. Διευθύντρια Εκπαίδευσης και την ενημερώσαμε , όπως εγώ ενημέρωσα τηλεφωνικά και τον κ. Ξυλά.

 Σ΄ αυτό το ζήτημα ο κ. Ξυλάς ας απαντήσει γιατί δεν ήρθε και ο ίδιος στην συνάντηση της ΟΛΜΕ ούτε φέτος ούτε πέρσι ενώ είχε ειδοποιηθεί ώστε να ακούσει επιτόπου τα λεγόμενα και να ξεκαθαρίσει τις απορίες του και να μάθει τι γίνεται και σε άλλους Νομούς; ( Θυμάμαι ότι τα Χανιά και άλλες περιοχές είχαν προχωρήσει πριν από μας ακολουθώντας τη σειρά που μάθαμε εκείνη τη μέρα στην Αθήνα).

 

Επανέρχομαι.

  Στη συνέχεια η κ. Διευθύντρια Δ.Ε. σκέφθηκε και τους Νόμους προφανώς και  αποφάσισε να ασκήσει  η ίδια το δικαίωμά της εκδίδοντας  ανακοίνωση με την σειρά των τοποθετήσεων το πρωί της  8-9-11 και ενώ Μπριλής και Σταυρινούδης είμαστε  ακόμη εκτός Χίου και δεν υπήρξε  άλλη επικοινωνία μαζί της. Αυτή την απόφαση έφερε την επομένη προς έγκριση στο ΠΥΣΔΕ .

Επίσης ο κ. Ξυλάς  γράφει  για εμένα και τον κ. Σταυρινούδη ότι « όφειλαν κατά την άποψή μου να έλθουν στη Χίο να συναποφασίσουμε ΕΛΜΕ και αιρετοί τι πρέπει να γίνει λαμβάνοντας υπόψη τις τοπικές ιδιαιτερότητες.» Εγώ ρωτώ κατά πόσον το θέμα ήταν και στην αρμοδιότητα της ΕΛΜΕ να αποφασίσει.    Ασφαλώς γνωρίζω ότι οι αιρετοί  συνεργάζονται με την ΕΛΜΕ και  στηρίζουν μέσα στο ΠΥΣΔΕ τις θέσεις του κλάδου αλλά οι αποφάσεις του ΠΥΣΔΕ για τις οποίες έχει αρμοδιότητα λαμβάνονται μέσα στη συνεδρίαση αυτού του οργάνου και μια τέτοια απόφαση ήταν κι αυτή.

Εξ όλων αυτών υποψιάζομαι ότι ο συνάδελφος αιρετός   επιχειρεί να ρίξει ανύπαρκτες ευθύνες στις πλάτες των Μπριλή  και Σταυρινούδη  για δικούς του λόγους…

 

Σχετικά με τους Θεολόγους της Βολισσού που αναφέρονται εκτενώς έχω να τονίσω:

 

Δεν έγιναν αποσπάσεις Θεολόγων στην Α Χίου από τη Β Χίου. Έγινε μετακίνηση λόγω ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΑΣ συναδέλφων  που πλεονάζουν οργανικά ( 3448/10 άρθρο31) σε σχολείο ίδιας ή άλλης περιοχής του ιδίου ΠΥΣΔΕ που υπήρχαν κενά για κάλυψη Υπεραριθμίας.  Άλλο Υπεραριθμία άλλο αποσπάσεις.

Αν δεν γίνονταν έτσι η υπεραριθμία  και προχωρούσε η διάθεση ΠΥΣΔΕ πώς θα εφαρμόζονταν ο Νόμος 3848/10 για τους οργανικά πλεονάζοντες της Β περιοχής; Ερεύνησα και  το θέμα της οργανικότητας επικοινωνώντας με τον κ. Διευθυντή Γυμν.  Βολισσού και βρήκα ότι αφενός ο αριθμός των συναδέλφων εκεί είναι  44 και μετά τις αποσπάσεις του Υπουργείου είναι 37 και όχι 90 που γράφει ο κ. Ξυλάς και αφετέρου όλοι που διορίστηκαν στη Βολισσό προ του 2010 έλαβαν με την συμπλήρωση του πρώτου χρόνου υπηρεσίας έγγραφο οριστικής τοποθέτησης που τους αναφέρει ότι έχουν  οργανική θέση σ΄αυτό το σχολείο.

Για το θέμα αυτό επισκέφθηκα επιπροσθέτως  το γραφείο του ΠΥΣΔΕ Χίου και είδα παρουσία και του κ. Χονδρέλη μέλους του ΠΥΣΔΕ που ήταν συμπτωματικά εκεί, σε υπηρεσιακό φάκελο Θεολόγου Βολισσού να υπάρχει όντως  έγγραφο της οριστικής τοποθέτησής του με οργανική στο Γυμνάσιο Βολισσού. Το αυτό πληροφορήθηκα και από Μαθηματικό του ιδίου σχολείου. Δηλαδή δεν είναι εκεί κανένας που να χαρακτηρίζεται ως ευρισκόμενος στη διάθεση ΠΥΣΔΕ.  Ακόμη τονίζω ότι δεν βγήκαν υπεράριθμοι ξενόγλωσσοι  και Γυμναστές από τη Βολισσό γιατί δεν υπήρχαν κενά κάλυψης υπεραρίθμων αυτών των ειδικοτήτων στην Α Χίου.

Για τη συμπλήρωση ωραρίων  με άλλους τρόπους  μέσα στα σχολεία ρωτώ πώς αυτό μπορεί να γίνει  για όλους τους οργανικά  πλεονάζοντες μέσα στο ίδιο σχολείο και να μείνουν κι ώρες για Θεολόγους; Αυτό το ερώτημα αφορά όλα τα σχολεία και ιδιαίτερα το σχολεία των Β-Γ-Δ περιοχών. Μακάρι να γινότανε, αλλά διδακτικές ώρες πού θα βρεθούν για να καλύψουν τα υποχρεωτικά ωράρια τόσων συναδέλφων;

Για τις διαθέσεις συμπλήρωσης ωραρίου ποτέ δεν ζητήθηκαν αιτήσεις αλλά ακολουθείται η διαδικασία συμπλήρωσης με Α –Β  αναθέσεις και μετά στα  σχολεία ιδίου συγκροτήματος και ύστερα πιο πέρα.

 Αυτό ξεκίνησε να γίνεται και στις φετεινές τοποθετήσεις και δεν μπορώ να καταλάβω πώς θα μπορούσε να ζητηθούν αιτήσεις και σειρά μορίων μόνο για τους Θεολόγους και όχι για τις άλλες ειδικότητες. Αν εξάλλου γίνει αυτό τότε δεν θα μπορεί να συμπληρώνονται ωράρια στα συγκροτήματα γιατί θα μπούν στη μέση προτιμήσεις και  μόρια και θα αυξηθούν οι άσκοπες μετακινήσεις προσωπικού πάνω στη Χίο και δεν θα μπορεί να ολοκληρώσει σε σύντομο χρόνο το ΠΥΣΔΕ τη διαδικασία τοποθετήσεων (λόγω αιτήσεων –προκηρύξεων-ενστάσεων) για την  κατά το δυνατόν έγκαιρη  διαμόρφωση ωρολογίου προγράμματος στα σχολεία.  

Για την μετακίνηση του κ. Ρόρρη, αυτή έγινε υποχρεωτικά  από το ΠΥΣΔΕ ( αυτό όντως  προβλέπεται, αλλά δεν εφαρμόζεται τακτικά) γιατί πλεόναζε στη Βολισσό και χρειάζονταν Φυσικός στο Βροντάδο και δεν μπορούσε να υπάρξει διαφορετική κάλυψη.

 

ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ , για το τεράστιο ζήτημα που μένει σε εκκρεμότητα και είναι τι θα γίνει με τους εναπομείναντες υπεράριθμους δεν υπάρχει ακόμη από το Υπουργείο κάποια επίσημη οδηγία. Σ΄ αυτό το ζήτημα επιβάλλεται με δυναμισμό και πνεύμα αλληλεγγύης να αντιταχθούμε άπαντες, και το 100% toy kl;adoy maw, αν δούμε ότι δρομολογούνται αρνητικές εξελίξεις.

Για όλες τις φετεινές δυσλειτουργίες τι να πρωτοπούμε. KATANTIA!!! Δυστυχώς η κατάσταση που βιώνουμε σε όλα τα επίπεδα μέσα στο χώρο της Παιδείας και γενικότερα, μας εξοργίζει και γι αυτό χρειάζεται συστράτευση ενότητα και αγώνες δίχως σκοπιμότητες.